2 bebeğime hamileyim haliyle ilerde doğacak çocuğumla daha çok uyku bölümleri olacağı için şimdiden artık tek başına uyumasını planlıyorum. 20:30 gibi benimle yatağa giriyor. Babası ile asla uyumak istemiyor. Gece eğer uyanırsa yanında beni görmezse hemen ağlar bensiz geri uykuya dalmaz. Tuvalet eğitiminde güzel anladı olayı kabul etti burda asla yalnız uyumak istemiyor korkuyorum diye söylüyor vs. Bu süreci yayarak nasıl hallettiniz. 3 yıldır kendi yatağımda yatamıyorum.