Kız kardeşim var daha üni okuyor ama mâlum hayat pahalılığı babam emekli ama çalışıyor kardeşim için onlar da ilerde zorlanmasın 1 2ufak tefek alalım diyoruz annemle birlikte kardeşim ben evlenmicem ne çeyizi diyor evlenirsem o zaman alırız diyor hayırlısı bakalım evlendiğin de keşke dinleseymişim sözlerini der de işte o da Evlnşnce neyse madame coco da tencere seti indirim de aşağı atıcam fotoyu kullanıp memnun kalan var mı ben ürünlerinden memnunum ama ordan tencere almadığım için nasıl bilemiyorum yorumlarsanız sevinirim:)