Kızlar kı,ım 26 aylık
4 gündür hasta. Kolay kolay hasta olmaz en son 8-9 ay önce olmuştu olsa bile 1 günde geçiyor ilk kez bu kadar uzun sürdü tedirginim bu durumu yaşayan var mı??
Babası grip ti kızıma bulaştı ilk 2 gün ateş ölçerde ateş yok 36.2 çıkıyordu ama kafası sıcaktı gripti ama akmıyordu serum fizyolojikle temizleyip nebuzilatör verdim ve calpol verdim başım ağrıyor diyordu 2 gün sonra saat sabah 5 uykusundan uyandı başım ağrıyor dedi ağladı ve 2 burnundan birden kan aktı hemen acile götürdüm kontrol ettiler kan aldılar aktif kan var mı kan süresi ne kadar diye Tertemiz çıktı doktor muhtemelen burnu tıkalı ve baş ağrısı var diye ince damar çatlamış akmış dedi antibiyotik vs verdi eve gönderdi o olayın üstüne birden toparlandı gibi oldu 2 gün geçti ama yine aynı burnu dolu gibi ama çekiyorum yıkıyorum birşey yok. Hava veriyorum serum fizyolojik rahatlıyor diye ama yok. Şuan yine ateş ölçerde ateş yok ama dokununca sıcak ekstra ishal olmuş demin wc ye gidince gördüm birde gece de öksürük başladı yarın doktora götürcem acil birşey yapmıyor evde ne yapabilirim başka ? Dolven calpol klamar verdim