Buraya bikaç defa yazdım oğlumun uykuya geçiş sorununu bazen 2 saat uyku için ağladığı bile oluyordu bende onunla ağlıyordum artık uyku kabusumuz olmuştu en son bütün gece emmek isteyip memeyi ağzından çıkarınca uyanıyordu buraya yazmıştım fitil versem bağımlılık yapar mı diye evet yanlış düşünüyordum farkındaydım ama artık tükenmiştim herkes verme yazmıştı zaten kıyamazdım kıyamadım da artık beraber başarıcaz dedim gece uykusuna geçişte bütün rutinleri yaptık öptüm beşiğine koydum her zAman ki gibi çığlık kıyamet ile başladık kucağıma aldım sakinkeştirdim öpüp tekrar koydum tekrar...tekrar...tekrar...45 dakikada uyudu ben 1 buçuk saati gözden çıkarmıştım oysaki gündüz ilk uykusunda 40 dakika sürdü ağladıkça aldım öptüm sakinleşti anlamasa da amacımın ne olduğunu anlattım ama bence beni anlıyordu dinliyordu sakince ikinci uykusu 30 dakika sürdü gece uykusu 25 dakika ve şimdi ilk gündüz uykusuna geçti sadece 15 dakika (maşşallah diyin he😄) mızırdanarak arada ağladı tabi ama normal ağlamaydı göğsünü sıvazlıyorum saçını okşuyorum ninni ile uyuyor keşke bu eziyeti ona 3 aydır çektirmeseydim dedim benim oğlum 3 aydır ağlayarak uyuyordu en az 1 saat ağlayarak ama başarıyoruz çok şükür eleştirenler olacak ama dediğim gibi zaten ağlayarak uyuyordu sadece uykuyu öğrettim ben pamuğuma😇