Umaysema öncesinde desteksiz uyutmaya alıştırdım ben. 8.5 aylıkken sallama vs olmadan emerek uyutmamaya alıştırdım. Her emme sonrası meme bitti dedim ve uyumasına izin vermedim. 10 aylık olduğunda uykusuzluk ve krizler sebebiyle(alışkanlıktan uyanıyordu) gece emmesini kestim bir anda. Sonrasında sağlık sebebiyle 1 yaşında mecburen kesmek zorunda kaldım. Gece emmesini kesince zaten sütüm azaldı. Gündüz çok emmiyordu sabah kalkınca bir kez, öğlen bir kez, akşam yatmadan bir kez kısa kısa emiyordu. Bu da sütümün azalmasına sebep oldu çok düşkün değildi zaten memeye. Doktoru da 1 yaşında kes artık bu saatten sonra alışkanlık düşkünlük olur demişti öyle denk geldi. Yoksa ben kışı çıkarmayı düşünüyordum hastalık dönemi olduğundan. Bıraktıktan sonra iki gün şişkinlik oldu ama ölüp bitecek kadar ağrı yaşamadım sonrasında yavaş yavaş çekildi sütüm zaten dediğim gibi azalmıştı onun da etkisi var muhtemelen az emdiği için. Her bebek farklı tabi siz de aynı şekilde. Bu benim sürecimde sorunsuz ilerledi. Kaşık mama veriyorum hala yatmadan şuan 13 ayını geçti. Devam sütünü de önermedi doktoru zaten biberon emzik hiç tutmadı bebeğim verecek olsam bile almazdı. İştah konusunda iyi ilerliyor şuan çok şükür unuttu tamamen memeyi de krizlere çok girmedi biraz ağladı annemler uzaklaştırınca unuttu.