Merhaba, kızım 2 aylık oldu fakat daha bir rutin kuramadık. Bazen sabah kremleniyiruz bazen unutuyoruz, bazı günler akşam uykusuna geçiş çok kolay oluyorken bazen akşam 7den gece 12ye kadar en fazla 30 dk uyuyup huysuzlanıyor. Bezen beşikte uyuyor bazen kucakta pışpış. Hele daha ne renk kartları okumalar oyunlar bunları hiç yapamıyoruz bile