Ozooo bir gün sütü kaynattim tadı bi değişikti ,sütü yoğurt yapayım dedim tutmadı ,peynir yaptım küflendi,ben hatayı kendimde sandım fakat süt bozukmuş…🚬😂😂😂
mooomm01 Ozooo ıspanak aldım bir kaç kez yıkadım sirkeli suda beklettim doğradım pişirirken 1 avuç kaldı ben çok büyütmüşüm gözümde 🔫
meleklerinannecigi Ozooo bende ıspanak üzerinden anlatayım pazara gittim aldım ayıkladım temizledim emek verdim değer verdim pişince azıcık kaldı gözümde küçüldü (eşimin ailesi gözümde bittiler eridiler ıspanak gibi)
Marfa_marfusha Ozooo sonunda dedim ciğerdir eşim onu çok sever onu yapayım onu güzelce yıkadım tertemiz temizledim pişirdim masaya getirdim eşim ile birlikte yemeye başlamışkan ciğerin kanı her yerime sıçradı ( iki gündür kan ağlıyorum çünkü )
Miracle_ Ozooo çarşıda kırmızı soğan gördüm hemen aldım zor bulunuyor diye yemeklerde soğansız lezzeti hiç olmaz dedim eve gittim yemeğin yanına soğan salatası yapıyım dedim her derde şifa başladım ağlamaya ama nasıl ağlıyorum tutamıyorum neyse hemen toparladim oturduk sofraya bir güzel yedim çok güzeldi verdiğim emeklere değdi diye içimden geçirdim ve gülümsedim 😁 ( soğan eşim )
hatseum Ozooo bir gün pazarda gezerken bir karpuza ilişti gözüm. etrafında bir sürü karpuz vardı ama ben onu almak istedim. bir yanımda daha önceki karpuzlar kelek çıktı tatsız çıktı boşver karpuz alma diyordu. ama ben akıllanmayan biri olduğum için ilk görüşte vurulduğum karpuzu aldım. eve geldim önce korktum kesmeye kelek çıkar diye ama yavaş yavaş kesmeye başladım. sonra bir tane boğazıma yapışacak çekirdeği bile olmayan kıpkırmızı tatlı sulu bir karpuz çıktı. sonra karpuz olayını zirvede bıraktım bir daha başka karpuzlara bakmadım bile. en iyi karpuz benim karpuzumdu çünkü. 💖💖💖💖
rabiab Yeşil Mercimek aldım marketten, yemek yaptım hemenden . Dışardan baktım çok çirkin, tadına da baktım fena değil, dedim neyse ön yargılı olma erkenden. Sonra bir gaz yaptı şişirdi. Bizi bitirdi, verem etti. (Mercimek kaynanam)
Tutaste_ Ozooo benşm hayatım çöp şiş gibi az az yiyince tatlı bi anda yemeyi kesince sistiğini anlıyorsun