ays45 maygirl doktorlar da fikir ayrılıkları yaşıyor🙂 şükür eksik noksan olmadan hepsini yaptırdık, yaptırmaya da devam ediyoruz😊
ays45 maygirl bu arada doktorumuzla irtibata geçtik aşıyı kaçırmamışız. 18. Ay aşılarına denk getirmeden önce her hangi bir tarihte yaptırabilirsiniz dedi içim rahatladı😊
gulsevyilmaz barisinannesi35 nimenrix tek doz. Bexsero 3 doz rotarix 2 doz yaptırdık biz. Sizin nasıldı?
barisinannesi35 gulsevyilmaz bizim 13 aylık daha menenjit aşısı yaptırmadık. Bu aydan sonra başlayacağım her doktor da farklı diyor inanın kafam karıştı