Bende aynı durumdayım tek olduğumu düşünüyordum ve kötü hissediyordum kendimi :( kötü bir olay duyduğum zaman direk kızım geliyor gözümün önüne, sanki biryerden düşecek gibi, kafası kırılacak gibi, vb şeyler dua ediyorum bol bol ama yenemedim ben 😔😔😔