Bugün 2.doz menenjit aşısı ve kızamık aşısı oldu 9.5 aylık kızım. Doktor düzenli Calpol ver eğer düşmezde ateşi yarım ölçü pedifen ver dedi. 1.5 saat önce calpol verdim ama ateşi 38 düşmedi bende pedifen verdim. Çok yakın saat aralığında verdiğim için korktum bir şey olur mu kızlar