Merhaba sevgili anneler. 3.5 yaşında kızım. Malesef çürük dişleri var. Ön dişleri kırıldı düştü küçücük kaldılar. Azılarda da kararmalar var. Şu an ağrısı, şikayeti yok çok şükür. Araştırdım genel anestezi veya sedasyonla yapılıyormuş. Aslında tüm detayları biliyorum ama anesteziden çok korkuyorum acaba anestezi olmadan yapılabilir mi? Deneyimi olan anneler paylaşırsa çok sevinirim teşekkürler