pinaraksu ben de golden goat kullanıyorum. Benim oğlum da reflüydü anne sütünü sürekli kusuyordu mamaya başlamamızı söyledi doktor. O kadar ağladım üzüldüm ki her mama verdiğimde ağlayarak tutardım biberonu hatta oğlum da bana üzüntülü bkarmış gibi gelirdi saçma sapan duygular. Mamaya başlamanın üzüntüsü ve sağım yapmama bilinçsizliğiyle sütüm kalmadı. Sonuç olarak o bebek doymalı, mama dediğimiz şey bebeğin doyması için var, mama zehirli bişey olsa zaten satılmaz, mama bebek süt içebilsin diye üretilmiş bişey, asla da mama karşıtlığını anlayamayacağım açıkçası (mama karşıtısın diye söylemedim karşıtlarına söyledim). Ne yapabiliriz sütümüz yoksa fizyolojimiz bu? Elimizden bişey gelse kendi çocuğumuzu emzirmeyecek miyiz sanki?? Seni çok iyi anlıyorum yazarken bile o ilk zamanki hallerim aklıma geldi üzüldüm kendime. Sütün varsa sütünü vereceksin mama varsa mamasını vereceksin ek gıdaya geçince en güzel yemekleri hazırlayacaksın bitti gitti. Ben sağım yapmak artırmaya çalışmak için geç kaldım belki sen şanslısındır artırabilirsin allah kolaylık versin kendini yıpratman gereken bişey yok