senaxx hayırlı olsun:) Rabbim sağlıcakla kucagınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Ben oğlum 7 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Bi yanım çok sevindi ama bi yandan da doğurana kadar ağladım .. Oğluma bakıp bakıp ağladım henüz abi olmak için çok küçük ona haksızlık ediyorum diye diye ağladım. Annelik işte..
çok şükür kızımı sağ salim kucağıma aldım şu anda 9 aylık. Oğlum da 2 yaşında.
Bazen çıldıracak gibi oluyorum. Ama çoğu zaman da bakıp Allahım çok şükür diyorum. Allah sağlıklarını bozmasın.
Tabi ben yalnız baktığım için çok zorlanıyorum. Eşimin bi faydası olmuyor bana sabahtan akşama çalışıyor. Çocuk bakmaktan da anlamıyor zaten. Annem uzakta. Kayınvalidem de hasta.
Hiçbir düzenimiz yok. Çocukların biri yatıyor biri kalkıyor. Kendini hazırla :)