Ccyyln Kızlar benim kızım 3 yaşında ve kendi kelimelerini uyduruyor. Mesela asla gök kuşağı demiyor Renk Kuşağı diyor yada motorsiklet yerine motorbisiklet diyor. Düşününce çok mantıklı geliyor bana 😂 Var mı sizin de böyle kelimeleriniz
stillwasser Ccyyln gece yatarken armut yedim elma yedim fln diye söylüyor bazen yemediklerini de katiyo 🤣 zurafaya zusapa diyor mesela
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Ccyyln kurutma makinasına,miksere,elektrikli süpürgeye vuuu diyor. Biz öyle alıştırmadık kendisi koydu adını😂 20 aylık bu arada biraz geç kaldı konuşmaya😕
Ccyyln Tekbenimsucumguzelolmakdemi bir anda konuşmaya başlıyorlar ve hiç susmuyorlar bu günleri özlersiniz 😂
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Ccyyln ahahah😅 ama böyle daha zor konuşamamasına rağmen istediğini yaptırmaya çalışıyor üstelik ağlaya zırlaya Vallahi baş beyin kalmadı😅 En azından konuşabilse ne dediğini anlicaz