Kızlar geçtiğimiz hafta idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle 4 gün fitil kullandım. Üç gündür kaşıntidan mahfoldum. Ayın 25 inden önce randevuda bulamadım. Elma sirkesi dışında önerisi olan varmı nolur biraz rahatlamak istiyorum özellikle geceleri artıyor 😓