Selam kızlar 3 gün önce sütümü sağıp bebeğimi anneme bırakıp dışarı çıktım ve 4 saat emziremediğim için göğüslerim taş gibi oldu. Eve döndüğümde bebeğim fazla sütü boşaltamadığı için sağım yaptım ancak sol göğsüm hala yumuşamadı ve göğsümün sol tarafında çok sert bir yumru oluştu.3 gündür asla dağılmıyor ve çok ağrıyor. Doktora gitmem gerekir mi yoksa bu durum normal midir? Yaşayan var mı?