Bebeğim anne sütü ve ek gıda alıyor. Gündüz gayet keyifli kakası ve gazını yaparken zorlanmıyor. Ama gece olunca saat başı max 2 saatte bir kıvrana kıvrana yay gibi oluyor 15-20 dk ağlayıp kendini kasıp bi pırtlarsa rahatlayıp uyuyor. Bu ara biraz bağırsakları da gurulduyor. Gaz olsa gündüz de rahatsız olur diye düşünüyorum gece neden böyle sizce?