feync ya hemşire çok anormal bırı bize 10.30 a ilk ay aşısı ıcın randevu verdı randevu saatıne 4 dk erken gıttık dıye kapıda bekledık almadı, onca hasta ınsan arasında beklemek zorunda kaldık 1 aylık bebekle o yüzden gıtmek ıstemıyorum oraya doktor degısıklıgı de yapamadım dıgerlerı dolu dıye