motherays kaç tane çocuk doktoru dinledim siz de araştırabilirsiniz hatta gece gündüz sütü diye ayrım yapmanıza gerek yok diyorlar sadece dolapta bekleteceksiniz hava geçirmez bir kapta bekletin süt torbası olabilir öyle ısıtıp içirirsiniz. Normal biberonda bekletmeyin hava teması olduğundan hemen bozulmaya başlıyor dışarıdan bakıldığında anlaşılmaz. Sonra bebek içer kusar zaten yaramaz