Bebeğim doğduğundan beri uyku sorunu olan bir bebek geceleri muhakkak ½ kere uyanıyor 12-15 ay arası kesintisiz uyudu sadece, odasını ayıralı 1 ay oldu bu arada kesintisiz 4 aydır gece uyanıp yanına yatmazsam uyanık kalıyor yatarsam uyuyor çok az kafamı kaldırsam uyanıp ağlıyor tilki uykusu gibi odasında yatmak zorunda kalıyorum öğlen uykularıda aynı şekilde 40. Dk uyanıyor yanına yatarsam anca 1,5 saat uyuyor yaşayan var mı acaba bu durumla nasıl baş ettiniz