bisusbe_ muzicelerim2 özlemin hep göğsümde bir ağrı.. masumiyetini hayallerini çilekli tokalarını ve hayata kafa tutmanı o eşsiz gücünü ve gülüşlerini seni çok özledim..
muzicelerim2 Tatlican naif kimseyi kırmayan hep çocukları için çabalayan ama eşi yüzünden hep geri planda tutulan bi emekçi
Meri-Mel muzicelerim2 Eşiniz de zor biri idi sanki ,kız çocukları annelerinin kaderini yaşıyor sözü dogru ne yazık ki 😞