Dorukselim0 aynı sorunu bende yaşadım hatta hala daha yaşıyorum diyebilirim kaşıya kaşıya kanatıyordu kafasını 5 aydır mücadele ediyoruz resmen yağ sürdüm taradım ama sonrasında yine çıkıyordu ve karbonatı kesinlikle önermem yağ sür tara yeter çünkü benim oğlumun kafasını yaktı karbonat. Dün cildiyeye gittik 2 tane krem verdi karıştırıp sürüyorum 1 günde bile baya etki etti bence sizde gidin derim