yesim42 ilk resimdekinden kullandım ama 6-7 ay falan yattı içinde sonra sığmamaya başladı. İki katlı yanı açılır park yatak aldık onda çok rahat ettim. Marka olarak baby me, e bebekten aldık onu tavsiye ederim. Biz bir de sürekli annemlere git gel yapmıştık o dönem taşıyorduk kolayımıza gelmişti. İçine visgo yatak almıştık. Şuanda 32 aylık oğlum artık odasında kendi yatapında yatıyor. Bende mesela park beşiği köydeki eve götürdüm gittikçe orada yatar diye hemde evde kalabalık istemiyordum. Yanı açıkcası bu görsellerde ki beşikler küçük daha büyük birşey düşünebilirsiniz. Park yataklara da bakmalısınız bi