mrvknl
Gözlerm dolu okudum bu mesajı…
O kadar iyi anlıyorum ki seni o kadar zordu ki çözüm bulamamk bulana kadar çocuk denek oluyor onada ayrı üzülüyordum.
Spa iyi gelir diye bizde eve aldık şişme uzun havuzdan içini sıcak sı dolduruğ yüzdürdük ama inanılmaz huzursuzdu ordada
Çözümü bulamadık hiç sadec Nurse Harweys damla ve şurubu çok iyi gelmişti en azından bi süre sakinliyodu bide yediklerine çok dikkat etmelisin gaz yapıcı şeylere çok yüklenme..
ama bazı bebekler böyle naparsan yap suç sende değil onun yapısıyla alakalı…
Çoo üzlüyodum o haline yardım edemeyişime çok zorlanıyoduk annem olmasa bende yapmazdım..
kısaca zor ama geçicek 4 aylıkken çok azalmıştı bizim sıkıntılar sizde daha kısa sürer umarım 🤍