minnakveannesi Sinemyiss sosyal medya da her iki videodan biri otizm olunca insanlarda evham oldu sonuçta en kıymetlimiz yavrularımız, 7 ay için teşhis koymazlar ama ellerine bakması normal geldi bana benim kızımda öyleydi hatırlıyorum göz teması ve ismine bakması falanda varmış bence sıkmayın canınızı
Sinemyiss minnakveannesi kesinlikle. Sosyal medyada çok etkili. Bi de ben TV ve telefon olayına aşırı dikkat ediyorum . Artık ilgisini çekiyor ve hiç açmıyorum TV. Telefonun lafı bile olamaz. Allahım bizleri evlatlarıyız sınamasın🤲
Ftsyckk Sinemyiss çok normal annesi keşfediyor kendisini, ilerleyen zamanlarda ellerini de çırpar, kafasınıda sallar, parmak ucunda da yürüyebilir hemen otizm gelmesin aklına. Zaten 2 yaş öncesi tanı konmaz.
Sinemyiss Ftsyckk ya bu durumu araştırırken fark ettim o kadar çok korkan benim gibi anne var ki. Sosyal medyayı bu yüzden kapatmak istiyorum. Bu belirtilere dikkat diye algı yapıyorlar. İnsan haliyle görünce korkuyor. Bide bir tanesine baksan videonun heryerde devamında aynı videolar gelir . Kaptırmışım kendimi
Sinemyiss Eylulzeynep8 merhaba evet çok şükür geçti. Şuan çok iyi . Bende bu düşünceden kurtulmuş durumdayım . Demekki geçiyor bizlerde
Eylulzeynep8 Sinemyiss Sevindim benim de bebegim 6 aylik sürekli parmaklarını oynatıyor çok endişe ediyorum
UykuPerisi_ Sinemyiss ya benim oğlum 3 aylık tam ellerini keşfetti sürekli bakıyor korkmalı mıyım yani
ahlashilal Sinemyiss osman gönülalı izleyin otizmle ilgili çok güzel videoları var göz teması kurması zaten başlı başına yeterli bişey bide nette instadaki aşırı saçma otizm videolarını izlemeyin hepsi yalan dolan ellerini tabiki izleyecek çocuk otizm 3 yaşında bile zor konulan bir tanıdır annelik zor endişenlenmeniz normal imkanınız varsa siz bi psikoloğa gidin bence iyi gelir
Sinemyiss ahlashilal çok şükür aştım bu konuyu bence Bi gelgit oluyor annelik duygusu sanırım korkuyoruz
Sinemyiss UykuPerisi_ Ben de öyle oldum evhamlı Oldum ellerini sürekli oynatıyor acaba bu Allah korusun otizmli falan bununla Artık gece gündüz ağlıyordum gerçekten çok normalmiş çok şükür şu an hiç öyle bir şey yok ayaklarına da çok bakıyor mesela çok normal keşfettiği içinmiş evham Yapmayın ben de onu yaptım herkes söylüyordu ama dinlemiyordum korkuyordum Çok şükür iyi hiç korkmayın