Melikefurkan deleted2310 sezeryandan çıktıktan sonra bir iki gün bolca Nescafe içmem gerekti ben içtim hiç baş ağrısı olmadı
deleted2310 Melikefurkan bende çok içtim türk kahvesinden nefret ederim bağımlı oldum resmen ama nafile