Nur26422 Ay benimkide 3 yaşında resmen kabusu yaşatıyor gece nadiren uyanır anne yanımda dur der ve tekrar dalar uykuya ama akşam olup hadi yatağa dediğim an kıyamet kopuyor evde binayı inletiyor ağlamaktan herseye ağlıyor tam yatacak susadım,acıktım,çişim geldi hep birsey buluyor en az 45 dk uğraşıyorum uyusun diye bende ne yapacağımı bilmiyorum ama yazınızı okumak biraz içime su serpti bazen çocuğum normalmi acaba diye sorgular oldum demekki tek benimki değilmiş bir benimki erkek kız olsa kibar kibar ağlar bu böğüre böğüre ağlıyor