Guguk mesajınızı geç gördüm kusura bakmayın. Kızama yumurtayı denedikten sonra kan gelmedi. Fakat biz alerjinin bittiğini düşündüğümüz için yedirmeye devam ettik bu süre içinde kabızlık oluştu. Duphalac kullandık 1 ay kadar. Sonra alerjiden şüphelendi doktorumuz. Yumurtayı kesince kabızlık geçti. Boş yere ilaç içtiğiyle kaldı yavrum. Böylece alerjimiz kakada kandan kabızlığa geçti. Daha sonra Doktorumuz Tekrar 2 haftalık perhiz uyguladı. sadece kendim denememle yine kabız oldu. Böylelikle doktprumuz 1 yaşa kadar beklememizi istedi. 4gün önce tekrar denemelere başladık Allah’a şükür şuankık tepki yok.
bağırsakları geliştiği için mesela bugün tepki vermediği Bir yiyecek ilerleyen zamanlarda tepki verebiliyormuş. O yüzden her zaman dikkatli olmak gerekli.
Biraz uzun oldu.
Ama içimde kanayan yara olunca yazdım gitti. 😢
rabbim sizin yavrunuzada şifalılar versin. 🤲🏻