7 yaşındaki kızıma düzenli olarak her hafta hasta olduğunda hergün veriyorum ki bence iyi geliyor. Ama benim kızım sarımsak bağımlısı corbalarina herseyine koymazsam neden sarimsak yok diyor :D oğlum da 8 aylık çorbasına koyuyorum bal yeme zamanı gelince ona da vermeyi düşünüyorum.