Kızım 19 aylık şu an bu yaşına kadar hep yemek yemesi sorunlu bir bebekti hala da öyle. 1 yaşına kadar neredeyse sıfır ekran ilerledik. Ancak iznim bitip işe başladığımda annem bakmak için gelince yemek yedirirken kendi videolarını veya eğitici müzikler falan açıyordu telefondan benim bilgim olmadan. Çünkü farklı bir şekilde yemek yemiyordu kan değerleri dipteydi. Şimdi de hala aynı telefondan kısa videolara bakmadan yemek yemiyor. Bu konuda çok hassastım hepte dikkat etmeye çalıştım. Hala öyle çizgi film vs açıp önüme oturtmam. Tv açık olsa dahi dalıp gitmez o an oyuncaklarıyla falan oynar bakmaz. Ama yemek yedirirken bir şey açmadan yemiyor. Farklı şeyler deniyoruz camın önünde yedirmek, kitaplarla oyuncaklarla ama yok nafile. Artık yeter ki yesin diyoruz. Yani günde mak 30 dk kadar ekrana maruz kalıyor ve vicdanım hiç rahat değil. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum