selmaaltn Kızlar görümcem telefon almış ama teknosadan aldım diyor iPhone 16 pro Max ama ayarlarına girdiğimde imei numarası işte sim gibi numaralı birşeyler yazıyor yurtiçi telefonda böyle şeyler oluyor mu acaba merak ettim bilginiz varsa diye
annevebebegiii__ selmaaltn oluyor canım baktım seri no falan ımeı hepsi çıkıyor zaten ımeı orijinallerde çıkar
gokalpask selmaaltn ayarlara gir genele tıkla hakkındaya tıkla model numarasının sonunda TU/ yazıyorsa türkiye cihazı canım
selmaaltn annevebebegiii__ Yok canım kendine benim eşimin bana almasına kızıyordu şimdi de kendi almış işte 100 milyara aldım falan diyor 512 GB lik
annevebebegiii__ demirboy oluyor oluyor git telefonun geneline tıkla kendi telefon yazına modeli neyse artık orada çıkıyor