SuMisalii Arkadaşlar merhaba bebeğim sarı tonlarda yapıyordu kakasını. 3.aydan sonra 3-4 günde bir yine aynı tonda yapmaya başlamıştı ama 5 gündür her emmeden sonra yeşil yapmaya başladı ama ateş kusma vs. Yok doktora gitmeli miyim?
SuMisalii SuMisalii üstelik ilk çocuğum da değil ama unutuyor insan. Keyfi falan da yerinde maşallah ama niye böyle oldu anlamadım.
hakinhakin Merhaba denediniz mi acaba?.benimde bebeğim bu ara yeşil yapıyor. Gün içinde daha çok. Sabah normal
SuMisalii hakinhakin merhaba evet denedim ama yapmaya devam etti doktora götürdüm ve normal dedi sonra geçti zaten.