Kızlar iki çocuğum var üçe plansız gebeyim 2 ay sonra doğum kimse yok destek bakıcı ayarladık şöyle sabah 9 akşam 7 ye kadar gel dedim kalman gereken günler kalırsın ama Şuan gerek yok mesela doğum zamanı 3, gün yatsa yanımda yeter neyse pazartesi başlayacak peki nasıl bi plan yapayım neler yaptırabilirim kahvaltı hazırlasın gerektiği yerde ben çocuklara bakarken o bi evi çeksin silsin istiyorum vs ama daha önce çalışmış bakıcıyla arkadaşlarım siz nasıl ilerlediniz