İyi akşamlar kızlar,geçen akşam lazer yaparken unutup birkaç kez başlıksız atış yaptım.Normalden daha fazla acıyınca farkettim başlıksız yaptığımı.Ki bence başlıksız daha etkili gibi geldi.Sorum şu,bu alet başlıksız kullanılır mı?Yani öyle kullansam cihaza zarar verir miyim?Başlıksız kullanan var mı?