Tam 40gunluk olduk ve silikonla emiyor göğüs ucum fazla olmadığı ıcın
Başlarda kucağımda uyuyup kalıyordu
Aşırı gazlıydı ve emzıkle dalmaya başladı
Çünkü durmuyordu ne yapsam
Suanda da sallasam hemen dalacak bir kaç kez çok ağladığında gazdan dolayı yorulup sallamıştım ( sallamak derken ayağıma koyup çok hafif ara ara kıpırdatmışım ayağımı
ama dıger oğlumdan çok cektıgım ıcın bunu sallamak ıstemıyorum
Şuan delı gıbı uykusu var ama yok uyumuyor dalamıyor
Belkide ayak ıstıyor
Napabılırım ya? Nasıl bir yol ızlemeylım nasıl kendi başına uyur kı ?
Hanı bunlar emıp uyuyordu ? Bana niye vurmuyor bu şans
Emzikte tuttu ama oyu mı yaptım kötü mü bilemedim dıgerınde vermemiştim ama bu çok gazlı