aysstopal Kızım altıncı aya girmek üzere uyku uyuyamıyor gündüzleri yarım saat uyuyup uyanıyor gece uykusuna da bir türlü geçemiyor çok huysuzlanıyor lütfen bilgisi olanlar yardımcı olsun
betul97_ aysstopal Bebeğine bir rutin oluştur kızımın da gündüz uykuları kısa o yüzden hep bende yanında yatıyorum çünkü uykusunu almadıkça huysuzlanıyor ve akşam uykusuna da dalamıyor.
aysstopal betul97_ aslında vardı uyku rutinimiz yine aynı saatlerde yatırmaya çalışıyorum ama uyuyamıyor uyusa da uyanıyor az uyuyup gece uykusuna da zor geçiyor
betul97_ aysstopal Bu gündüz uykusunun kısalığından da olur. Ben uzun uyusun diye yanında duruyorum hep işimi gücümü bırakıyorum bazen uyuyorum bazen telefonda bir şeyler izliyorum. Yanında yatınca daha uzun uyuyor bu sefer hem keyifli oluyor hemde akşam uykusuna daha rahat dalıyor