Mhysa Gerilim korku vs hiç izleyemem macera aksiyon severim ama gerilim hafif çıtırında olacak yani 😅 İzlesem korkar mıyım? Biraz saçma geldi konusu yani robot sonuçta vur geç di mi ama bilemedim beğenen de çok varmış, ne diyorsunuz izleyen var mı
Livmom Mhysa ben bayıldım ama casandaraya üzüldüm çok yaşadıkları yüzünden bu hale gelmiş Ve Çok güzel bir anneydi bence
[silindi] Mhysa bi kac bolum izledim sonunu kocam bi yerde okumus soyleyince butun sırrı bozuldu dahada bakamadim ama dizinin sonu hep havada kaliyomus bi sonuca baglanmiyomus diyim sadece spoiler vermiyim😂
alynozds [silindi] Canım ben iki gün önce bitirdim daha gayet de her soru cevaplandı izleseydin keşke sonu baya son oldu yani spoiler de vermiyim deeee🤣🤣
alynozds Ayyyy gerilim değil aslında canım benim bana göre daha çok dram tarzıydı çok üzüldüm sonunda ağlayacaktım nerdeyse
Mhysa alynozds aa öyle mi parmak kesilmeler robotlu yapay zekalı konu olunca gerilim sanıyorum ben çok germezse izlerim sağolun 🫶🏻