Sağ el baş parmağım 10 gündür geriye götürürken acıyor ama her isimi yapıyorum. 3-4 gündür resimdeki bölgede kemik gibi birsey farkettim diger turlu bir şişlik yok. Doktora gideceğim ama 10 günden önce randevu bulamadim acile de gitmek istemiyorum yanlış birsey yapilir diye ki oyle cok bi acelem de yok cok acımıyor. Çıkık mi nasıl anlarım?