V12 kullanıyorum diğer modellerine göre hafif kol yormuyor ve tetiğine sürekli basman gerekmiyor. Diğer modellerin tetiğine sürekli basman lazım. Tek sorunu haznesi diğerlerine göre küçük ama sorun olmuyor benim için 3 günde bir temizliyorum. Çekim gücünden başlıklarından çok memnunum