Kızlar dün doktora gittim bebeğim çok şiddetli öksürüyor tabiri caizse havlar gibi öksürüyor ardı ardına arada ateşi çıkıyor burnu tıkalı ama öksürmekten ağlamaktan sesi kesildi doktor antibiyotik yazdı bide öksürük şurubu yazdı 2 gündür düzenli kullandı geçmedi başka ne yapabilirim sizce