hzlzynbinci ben ilk doğduğunda 6 7 ay molfix pure soft kullandım çok çok memnundum denemek için geçenlerde bent turca sleepy bio naturel ve yine sleepy yeşil paket olandan alıp denedim baby turbo bacaklarını hep kırmızı iz yaptı lastik yerleri pişik gibi sevemedim bio natural çok kalın geldi göbeğe gelen yerleri vs onu da sevemedim tekrar molfixe döndüm yeşil sleepy den de memnun kaldım bu arada indirimde hangisini bulursam onu kullanırım artık