ysmnbdj Sorum başlıkta önerilerinizi bekliyorum ayni şekil sampuanda hangisini kullanıyorsunuz varsa öneriniz yazabilirmisiniz
kocamdakocam ysmnbdj dalan beyaz granül sabun. Çift durulama yapıyorum. Mustela stelatopia şampuan öneririm. Köpürmeyen krem gibi bi yapısı var
ysmnbdj kocamdakocam mustelayi çok duydum iyi diye Dalin kullanıyorum degistiricem deterjanda arayışındayım
kocamdakocam ysmnbdj alerjiyi öğrenmeden önceki dr kontrolümüzde dalini kullanma mustela al demişti Alerjiyi öğrenince de atopia serisini aldık. Kremleri de dahil. Ayrıca alerji doktorumuz sıvı değil granül deterjan kullan 60 derece kıyafetlerini yıka ve de çift durulama yap demişti. Doktor beni uyarmasa uni baby ya da sinevo alacaktım
ysmnbdj kocamdakocam benim kızımın cildinde atopik o zaman mustelanin o dediğiniz sampuanini alayım en iyisi ya hemen kuruyor kafası yüzü vücudu
cLearQueen ysmnbdj biz alerji ve egzamadan kuruluktan cok cektik doktor ebebekte antialerjik deterjan varmis onu önerdi normalde duru granil sabun kullaniykdun. Mustelanin stelatopia kullaniyorum yuzune de bepanthol sensiderm suruyorum cilt doktoru biodermayi surme dedi
ysmnbdj cLearQueen bende yüzü için sensiderm kullanıyorum ama vücudu nemli kalsın diye bişey kullanmıyoruz. Şimdi deterjani ve sampuanida degistiricem
pamirsmama deterjan olarak toz hacışakir kullanıyorum ve mutlaka çift durulama yaparım. ayrıca bütün kıyafetlerini çift taraflı ütülüyorum. şampuan, vücut losyonu olarakta aveeno markasının ürünlerini kullanıyorum öneririm
ysmnbdj pamirsmama hangisi iyi gelicek bakalım denicem 🌸vücudu çok tahriş oluyor atopik bir cildi var 😑
ysmnbdj kocamdakocam nemlendirici kremimi vücudunu nemli tutmak için kremde almam lazım sanırım doktor bize la Roche posay yazdı 1000 kusur lira verdim ama hiç güzel değil