Beraninannesii demir2606 2-3 litreden yapıyorum Max. 5 gün yetiyor bize Oğlum yogurtsuz nefes alamadığı için 😬😅
Credcent demir2606 haftadan haftaya yapıyorum bende. Bebeğim kabız olmaya müsait activia probiyotik sütle mayalıyorum arada. 2 lt den yapıyorum
demir2606 ebrulim0 ben ilk deneme olduğu için bir litreden mayaladım eğer tutarsa bende hazır yoğrt almam birdaha
atarepla Credcent kocamdakocam Ne kadar sürede bozulur peki? Kavanoza mayalasak buzdolabında 1 hafta duruyor mu? Ben de ilk kez yapacağım da :) Kavanozu açınca o gün bitmesi mi lazım?
Beraninannesii cikolataliekmek Bir günde 3-4 kase yoğurt yiyor paşam. Dedesi ve inekleri sağ olsun sütleri artık dondurucuda stokluyoruz elimizde süt olsada olmasada adam gönderiyor sağolsun. 😅
demir2606 Credcent bende ilk kez deneyeceğim için 1 lt yapıyım dedim vivonun probiyotik mayasını aldım İnşallah tutar
TulayGeriDon demir2606 1 hafta 10. Gün. Bi ara 2 haftayı buldu. Küçük kavanozlara yaptığım için açılmıyor diye eksimedi de
Tatlican demir2606 Kısin 3kilodan yazin 5kilodan haftada 1 Hergece ayran yapiyorum saglik olarak cok faydasini gördüm inanilmaz derece
kocamdakocam demir2606 çelik tencerede yapıyorum. Ve tutar tutmaz dolaba koyarım. Annemlerde de ben yapardım. Bu zamana kadar hiç ekşime olmadı
nimetbatu demir2606 ben biyerde görmüştüm activia yoğurt mayasıyla yapıyomuş biri ben biraz denedim hiç güzel olmamiş sakız gbı kıvam tadı da yoktu ama bilmiyorum ben ilk defa denemiştim yapıp memnun kalan vardır belki
TulayGeriDon demir2606 yok hiç eksimedi bugüne kadar. Activia ile mayaliyordum. Şimdi şok tan mis probiyotik yoğurt mayasiyla mayaliyorum