ikitosbikannesi Merhabalar Kocaeli İzmit’te oturuyoruz. Başiskele yeşilyurtta bir ev beğendik. Almayı düşünüyoruz fakat oralar tam gelişmemiş henüz. Oturan var mı aramızda. Güzel mi? Konum, hastane, avm vs olarak.
betul97_ ikitosbikannesi Üstte kalsın biz Fatih Sultan Mehmet mahallesinde oturuyoruz buralar çok gelişti inanılmaz hızlı ve güzel evler yapılıyor🌸🌸
Beraninannesii ikitosbikannesi Nur’um abim Başiskele moda pazarı civarında oturuyor çok beğeniyorum oraları istersen oralarada bakiver ♥️
ikrad Ben altınkent te oturuyorum fay hattı bölgesi orası tam olarak güzel yerler ama yine de siz bilirsiniz
ikitosbikannesi Beraninannesii canımmmm çok teşekkür ederim ❤ bakayım kuzum. Bizim evi takasa verip üzerine ekleme yapıp alacaktık. O civarada bakayım ben