carpediemm1 merhabalar. Şuan ne durumdasınız merak ettim. Kızım 8,5 aylık ve tamda dediğiniz gibi uykuları. 8 aya girdik bişeyler oldu. Gece uykuları güzeldi uyanır emer geri uyurdu. Şimdi emse de uyumuyor. Bikaç sefer dayanamayıp yanıma yatırdım oyun oynamaya başladı. Şimdi 3 gecedir uyandığında emzirmeyip geri uyutmaya çalışıyorum ama uykuya dalamıyor bi türlü. Diş mi atak mı bilemedim ağrı kesici veriyorum dişse diye yine aynı şeyi yaşıyoruz. Ben yatağında puşpışla uyutuyorum. Ağlamadan buraya kadar geldim ama desteksiz uykuya geçedim. Geçebilirsem şu uykular düzeldiğinde deneyeceğim geçemezsem de böyle devam ederim. Çünkü gayet güzel uyuyordu. 2 haftadır böyle ve çok yoruldum