akgrrr 7 aylık bebek sürekli emmek istiyorsa doymadığından değil, başka bir problemi olduğundandır. Kuvvetle muhtemel diştir. Tabi ek gıdaya hala başlamamak gibi bir hata yapmadıysanız açlık olanaz. Benimki 6 ay bittiğinden beri böyle, haftaya 7 ay bitecek. Yeter ki sussun da emsin istediği kadar modundayım.