azize1234 ben iptal ettim 1 senelik filandi katkı payını kestiler, 5 sene dolsaydi kesilmeden alacaktım diye hatırlıyorum sanki öyle dediler yalan olmasın. Hangi sigortaya uygulamasini indirip görebilirsiniz biriken miktarı. Bana 2 hafta içinde dediler ama 3-4 güne yatti