Merhaba anneler, 10 gün önce oğlumun pipi deliğinin altında ikinci bir delik gördüm, bugün 6. ay kontrolünde doktora gösterirken o esnada oğlum çiş yaptı ve o ikinci delikten de çiş geldiğini gördük. Doktorumuz bunun doğuştan olduğunu bu zamana kadar ameliyat edilmesi gerektiğini söyledi ama ne kendisi, ne nefrolog ne de sünnet yaptırdığımız çocuk cerrahı hiçbir şey farketmemiş. Biz de eşimle birlikte sünnetten sonra defalarca kez kontrol ettik hiçbir şey görmemiştik. Böyle bir durum başına gelen var mı tedavisi nedir sonradan oluşabiliyor mu?