hasibekar
Ben akranlarıyla kiyasladim oğlumu akranlarinin yapıp oğlumun yapamadığı şeyleri listeledim ayına göre olması gerekenler eksikti üstüne birde belirti verince dedim tamam net birşeyler var. Çünkü 9-10 aylıkken anne gel , anne al, anne Hadi diye bağıran bir bebekti yaşında kesildi konuşması unuttu hepsini eşimi ikna etmem zor oldu 18 ay kontrolüne gidelim diye randevu aldım içimde ne var ne yok söyledim doktora sağ olsun oda bizi çok güzel yonlendirdi