Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaşında 8 aylıkken rota virüs adena virüs ve üst solunum yolu enfeksiyonunu geçirdi yaklaşık 3 hafta hastanede kaldık kan tahlillerinde nötropeni değeri düşük dediler doktorumuz hemotoloji bölümüne sevk etti ve o günden sonra hâlâ düzelmedi ayda 1 kontrole gidiyoruz bu durumu yaşayan varmı internetten baktığın zaman kötü şeyler çıkıyor çok korkuyorum ne yemek yiyebiliyorum ne uyku uyuyorum lütfen bu durumu yaşayan yazabilirmi